Купив у магазині продукт, а він виявився прострочений. І що ж тоді робити?

Друзі, напевно у кожного із нас не раз бувало так, що купив у магазині продукт, а він виявився прострочений. І що ж тоді робити? Юстиція Волині хоче надати Вам кілька маленьких порад, як в такому випадку захистити своє порушене право. Отже, ми повинні вимагати у продавця замінити товар або ж повернути сплачені кошти. Але є обов’язкова умова мати при собі чек, який підтвердить Вашу покупку. Якщо, будучи у магазині, Ви виявили зіпсований товар або ж прострочений, то неодмінно вимагайте, аби такий
товар прибрали із продажу.
І ще важливо знати, що усі товари, які перебувають в обігу в нашій
країні, повинні обов’язково маркуватися державною мовою. Відсутність такого маркування вважатиметься, що товар завезений із порушенням митних правил або є фальсифікованим.

Друзі, у будь-якому випадку, якщо матимете запитання, звертайтесь на гарячу лінію Держпродспоживслужби за номером 044 364 77 80, яка працює цілодобово та за номером Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги 0800 213 103.

Пам’ятайте - ніхто не повинен порушувати наші права!
Також хочемо нагадати, що робити у випадках, коли Ви пошкодили товар у магазині.
Напевно, багатьом доводилося стикатись із цією неприємною ситуацією у своєму житті. Тож, якщо у магазині Вас зобов’язують оплатити пошкоджений товар, то це є грубим порушенням прав. Ви натомість маєте право вимагати скласти акт про нанесення шкоди та надати факти, які підтвердять дану провину. Пам’ятаймо, що лише суд встановлює вину покупця та обов’язок оплатити пошкоджений товар. Але, якщо все ж від Вас вимагають оплати
пошкоджений товар, хоч згоди не було дано на це, а також відмовляються скласти акт, викликайте тоді поліцію.
Важливо знати, допоки товар не придбаний, ризик його пошкодження лежить на власнику магазину.

У будь-якому випадку, якщо вважаєте, що Ваші права порушено у магазині чи супермаркеті, то маєте право звернутися до територіальних органів Держпродспоживслужби України або ж до суду.