16% опитаних повідомили, що протягом останніх трьох років їх турбували проблеми правового характеру у сфері захисту прав споживачів.

За даними Дослідження правових проблем та потреб в українських громадах,
яке проводилося у 2018 році Київським міжнародним інститутом соціології
КМІС для Міжнародний фонд "Відродження", 16% опитаних повідомили, що
протягом останніх трьох років їх турбували проблеми правового характеру
у сфері захисту прав споживачів.

Зокрема найчастіше траплялися такі порушення:
✔️купівля неякісних продуктів харчування
✔️купівля неякісних коштовних товарів (комп'ютер, велика побутова
техніка, тощо)
✔️купівля неякісного одягу, взуття
✔️купівля неякісних товарів для побутових потреб

Саме тому в рамках проєкту #ЯМАЮПРАВО було розпочато правопросвітницьку
кампанію #СпоживачВМережі, аби розповісти українцям, як запобігти
порушенням прав споживача під час купівлі товарів та замовлення послуг
через мережу Інтернет, а також куди звертатися, якщо порушення прав уже
відбулося.

Цього тижня слідкуйте за дописами на сторінці Я МАЮ ПРАВО та
дізнавайтеся ще більше інформації про те, як купувати в мережі безпечно.
Попередні дописи шукайте за хештегом ➡️ #СпоживачВмережі