✔️ Що робити, якщо ціна товару (послуги) на ціннику і у чеку не співпадає?

✔️ Що робити, якщо ціна товару (послуги) на ціннику і у чеку не співпадає?

Інформація про ціну товару повинна бути надана споживачеві до придбання товару (послуги).

Цінник має бути:

- чіткий і простий для розуміння.

- відображає ціну кожної одиниці або категорії продукції.

- включає всі податки та платежі, які сплачуються під час придбання.

ПАМ'ЯТАЙТЕ! Нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами тлумачаться на користь споживача.

При виникненні непорозумінь при розрахунку за товар:

1) Зверніться до адміністрації магазину з вимогою повернути різницю між ціною на ціннику та у чеку.

2) У випадку відмови - зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України або до суду за місцем проживання.